Arama sonucunda karşısına çıkan ve kendisini yetkili servis olarak tanıtan Terma Bilişim adlı firmaya ürünü gönderdi. Ancak bu firma ne Fakir’in resmi servisiydi ne de ürüne garanti kapsamında işlem yaptı.
“4900 TL ÜCRET TALEP ETTİLER”
Vatandaş, ürünün garanti kapsamında olması nedeniyle istenen belgelerle birlikte süpürgesini kargo yoluyla servise gönderdi. Ürünün teslim alınmasının ardından kendisine, cihaza su kaçtığı ve oksitlenmeye bağlı arıza oluştuğu gerekçesiyle 4.900 TL’lik onarım ücreti talep edildi. Ancak kullanıcı, ücretli işlem yaptırmak istemediğini belirterek ürünü geri istedi.
BU KEZ DE 1400 TL KARGO ÜCRETİ!
Onarım yapılmadan ürünün iade edilmesini isteyen kullanıcı bu kez de 1.400 TL kargo ücreti ödemesi gerektiği, aksi takdirde ürünün kendisine geri gönderilmeyeceği bilgisiyle karşılaştı. Tüm bu süreçte ürünü hala teslim alamadığını belirten mağdur, yaşadığı sorunu Fakir’in resmi müşteri hizmetleriyle paylaştı.
“FAKİR, BU FİRMA İLE BAĞLANTIMIZ YOK DEDİ”
Fakir Müşteri Hizmetleri, Terma Bilişim adlı firma ile herhangi bir bağlarının olmadığını, bu şirketin resmi yetkili servis olmadığını açıkça ifade etti. Buna rağmen, söz konusu firma kullanıcıları yanıltmaya ve garantili ürünler üzerinden haksız ücret taleplerinde bulunmaya devam ediyor.
MAĞDURİYETİN GİDERİLMESİNİ İSTİYOR
Fakir markasına seslenen kullanıcı, yaşadığı mağduriyetin giderilmesini, ürününün ücretsiz olarak tarafına iade edilmesini ve bu tarz yanıltıcı firmalara karşı gerekli tedbirlerin alınmasını talep ediyor.






